Firma, která se chce svým zákazníkům zavděčit, jim pošle nějaké pěkné blahopřání Víte i Vy, co byste měli svým zákazníkům poslat k Vánocům? Máme pro Vás několik tipů, ze kterých si určitě vyberete.
Na prvním místě jsou vánoční blahopřání, novoročenky, jednoduše jakákoliv blahopřání PF, které zákazníkovi připomenou, že:
● mu děkujeme za dosavadní spolupráci a těšíme se na další,
● že mu přejeme hodně štěstí, zdraví, úspěchů do nového roku,
● bychom si měli v čase svátků oddechnou např. se svou rodinou
● Bychom měli být na sebe milí a dělat dobré skutky
Pokud bude blahopřání osobnější, zákazník si ho bude více vážit. Je to taková malá pozornost, která dokáže udělat velké věci. Tato tradice je přece stará již několik stovek let a stále neztratila své kouzlo.
Čarovné PF-ky
Pokud se rozhodujete, jakou PF-ku vybrat svým klientům, inspirujte se naší nabídkou. Co třeba příjemné krémové barvy se zlatým práškem a s efektní dřevěnou vločkou? Elegantní, zajímavé a okouzlující.
Příjemná je i kombinace zlaté a modré barvy s originálním stromečkem na přední straně, který je vyřezaný laserem. Na blahopřání se dá samozřejmě dotisknout i logo Vaší firmy.
Pokud hledáte něco nádherného, co potěší každé oko, tuto novoročenku si zamilujete. Díky bílé plastické termografii jsou na ní vytvořené nádherné vločky se zlatěměděným kamínkem uprostřed.
Kreativní firemní kalendáře
Pokud chcete něco jiného, originálnějšího, své zákazníky můžete potěšit například firemním kalendářem. Ten je velmi praktický a kromě toho do něho umíme zakomponovat i Vaše fotografie. Vytvoříme tak z fotek skvělou prezentaci. Můžete si vybrat z nástěnných nebo stolních kalendářů.
Milý balíček
Kromě kalendářů můžete zákazníky potěšit například reklamními předměty, jako jsou pera a sklenice s Vaším logem. Pokud je nepošlete zákazníkům, můžete je darovat svým zaměstnancům jako malou pozornost. K těmto reklamním předmětům jim ještě přibalte vánoční perníček a krásná pozornost je hotová.
Akce na objednávku vánočních blahopřání!